MAC EYEBROW PENCIL

IMG_0200

Mac Eyebrow Pencil in de kleur Lingering, deze kocht ik een tijdje terug in Rotterdam. Aangezien ik amper wenkbrauw haar heb teken ik ze altijd bij. Eerst gebruikte ik die van Catrice wat ook een fijn potlood is. Zelf vind ik potloden fijner dan poeder omdat het preciezer werkt en ik geen dikke wenkbrauwen wil tekenen want dat heb ik van mezelf niet. Dat zou er niet mooi uitzien als ik naast mijn wenkbrauw haartjes zou tekenen.

 

IMG_0204

De verpakking van MAC, ziet er zoals gewoonlijk weer heel mooi uit!

 

 

IMG_0205

De kleur Lingering, dat is de meest voorkomende kleur voor wenkbrauwen deze hebben ze altijd wel op voorraad. Er is nog een kleur lichter dan deze voor de nog blondere meiden.

 

IMG_0208

Het is een heel fijn potloodje waar je een perfecte dunne lijn mee kan zetten.

 

IMG_0212

Hier zie je dat het een klein puntje heeft, deze hoef je ook niet aan te slijpen maar je draait het eruit door bij het stifje naar links toe te draaien. Pas op! Eenmaal gedraaid kan deze niet meer terug. Je hoeft daarom ook maar elke keer een klein stukje eruit te draaien.

 

IMG_0209

Nog een close up foto. Ik vraag me af wel merk nog meer zulke wenkbrauwpotloden hebben. Dit potlood kost namelijk €16,00 en dat vind ik eigenlijk wel duur. Als hier een budget variant van is zou ik die graag uitproberen!

IMG_0268

Mijn (halve) wenkbrauw, je ziet dat mijn haartjes ver uit elkaar staan. Dus als ik wil epileren moet ik goed opletten dat ik er niet teveel uittrek anders heb ik helemaal niets meer aan het uiteinde.

IMG_0301

Hier heb ik het bijgetekend met het wenkbrauwpotlood, ik kan er fijn een dunne lijn mee zetten.

IMG_0280

Hier mijn andere wenkbrauw waar ook bijna geen haartjes zitten aan het uiteinde.

IMG_0295

En hier dat ik het heb bijgetekend. Ik vind het effect mooi, het werkt heel precies en het ziet er niet poederachtig uit wat je wel krijgt met wenkbrauw poeder.

Ik ben echt super blij met deze aankoop, al vraag ik me af wanneer dit product opgaat.. Misschien dat iemand nog een budgetmerk weet die ook zo’n stifje heeft ipv een potlood die je moet slijpen?

Ondanks de prijs zeker een aanrader!

2 gedachtes over “MAC EYEBROW PENCIL

Geef een reactie

