MAC STUDIO FIX FLUID NC20

IMG_0001

Mac Studio Fix Fluid in de kleur NC20.
Gisteren was ik in de Bijenkorf in Eindhoven om voor mezelf een verjaardag’s cadeau te kopen.
Veel op internet gelezen dat dit een goede foundation schijnt te zijn, die moest ik dus gaan testen!
De foundation kost €30,00

IMG_0007

Pompje krijg je mee in zo’n verpakking.
Heel stom maar je moet dus het pompje er los bijkopen voor €5,00

IMG_0009

Hier zie je nogmaals het pompje

IMG_0010

Dit is de foundation als je hem uit de verpakking haalt.

IMG_0015

Het pompje hoef je in principe er niet bij te kopen maar dat is toch wel handiger.

IMG_0017

Hier heb ik de dop eraf gehaald en het pompje erin gedraaid.

IMG_0019

En smeren maar!

IMG_0235

Foto van mij zonder de Mac Studio Fix Fluid Foundation. Je ziet dat het bij mijn neus wat roder is.

IMG_0249

En hier heb ik het aangebracht, verder geen poeder/blush/bronzer aangebracht alleen de foundation en wat mascara.
De foundation droogt mat op, dat vind ik zelf heel fijn aangezien ik een hele vettige huid heb!
Wel oppassen dat je niet teveel opsmeert want deze foundation is heel dekkend dus je hebt niet zoveel nodig.
Dat is mooi, dan kan je er veel langer mee doen doordat je maar zo weinig nodig hebt.

Ik twijfel of dat ik hem wel opnieuw zou kopen mocht deze op zijn.
Budget foundations van maybelline zijn ook prima en het is niet dat deze er met kop en schouders bovenuit steekt.
Misschien moet ik het nog een paar keer testen voordat ik een beter mening kan vormen.

