MAC BLOT POWDER/PRESSED

Een paar weken terug ben ik naar de Douglas in Rotterdam geweest om daar te kijken bij de mac producten. Ik hoor heel veel goede verhalen over mac en dat mag ook wel voor die prijs! Zelf heb ik een hele vettige huid en ik wilde daar een fixing powder voor hebben die het glimmen tegen zou gaan. Dit is een hele fijne transparante poeder met 6% pigment erin, dus het is puur om het te matteren.

IMG_0333

Mac Blot Powder doosje ziet er zo uit, simpel en strak.

IMG_0334

Mac Blot Powder komt in een poederdoosje met een spiegel en een soort sponsje?
Zelf gebruik ik voor het aanbrengen een poederkwast, daarmee heb ik meer het idee dat ik het op mijn gezicht krijg.

IMG_0336

Mac Blot Powder daar zit talg in dat het vet absorbeert, het werkt! Als ik ook maar net op school ben aangekomen begint mijn gezicht normaal al te glimmen. Wanneer ik deze poeder gebruik, glimt mijn huid niet meer. (mooie matte finish) Halverwege de dag kan je het nog eens aanbrengen zodat het toch net even wat frisser oogt!

Binnenkort een foto van net na het aanbrengen en aan het einde van de dag.

Geef een reactie

